zo doen we dat: hoe wij werken
‘Het blije gevoel  
dat het lukt.’
Marije Dunnebier

Hoe wij werken

“Ik geniet ervan dat ik tussen alles in sta. Onze eigen mensen, de klanten, de communicatie en de hele organisatie daaromheen. Die combinatie van menselijk contact, van samen dingen bedenken en voor elkaar krijgen en het blije gevoel dat het lukt.

De rol van drukwerk is razendsnel veranderd. Alle processen daaromheen ook. Ik wil onze klanten het vertrouwen geven dat we ze daarin mee kunnen nemen. Dat we er, met al die mooie kanalen die ze nu kunnen gebruiken, het beste voor ze uithalen.“

Marije Dunnebier

Drukwerk is een andere rol gaan spelen

“Als kleine jongen wilde ik al drukker worden, bij mijn vader in het bedrijf. En daar werd ik, na de grafische LTS, leerlingdrukker. Als zoon van de baas werd ik stevig aangepakt, de eerste maanden mocht ik alleen maar inktblikken leegscheppen.

Er is sinds die tijd veel veranderd, drukwerk is een andere rol gaan spelen. Die ontwikkeling is nog steeds gaande, dat brengt spannende nieuwe mogelijkheden met zich mee. We investeren in nieuwe productiemiddelen, werken met nieuwe materialen, experimenteren daarmee en realiseren wat de klant voor ogen heeft.”

Thijs Dunnebier
dit doen we: drukwerk
‘Spannende nieuwe
 mogelijkheden’
Thijs Dunnebier

Wat klanten vertellen

Niets is leuker dan met onze klanten meedenken. Als ze niet precies weten wat ze willen, maar even van gedachten willen wisselen. Of als ze ergens mee zitten. Het overkomt ons ook vaak dat ze een vastomlijnd plan hebben en we al pratend ontdekken dat een andere oplossing veel effectiever is of opvallender. Hoe dan ook, het eindproduct is altijd het resultaat van een opbouwende samenwerking.

zo doen we dat: hoe wij werken
‘We hebben aan een  
half woord genoeg.’
Marjolein Vernhout
partner sinds 2003

Met onze partners

In de loop der jaren hebben we een sterk ecosysteem met partners opgebouwd. We zijn zo met ze verweven dat de lijn tussen intern en extern bijna onzichtbaar is. Ze dragen alleen een andere achternaam. Met hen voegen we meerwaarde toe aan drukwerk, ontwerp, beeld en afwerking. En kunnen we een vernieuwend crossmediaal aanbod doen.