‘Het blije gevoel
dat het lukt.’
Hoe wij werken
“Ik geniet ervan dat ik tussen alles in sta. Onze eigen mensen, de klanten, de communicatie en de hele organisatie daaromheen. Die combinatie van menselijk contact, van samen dingen bedenken en voor elkaar krijgen en het blije gevoel dat het lukt.
De rol van drukwerk is razendsnel veranderd. Alle processen daaromheen ook. Ik wil onze klanten het vertrouwen geven dat we ze daarin mee kunnen nemen. Dat we er, met al die mooie kanalen die ze nu kunnen gebruiken, het beste voor ze uithalen.“
Marije Dunnebier
Drukwerk is een andere rol gaan spelen
“Als kleine jongen wilde ik al drukker worden, bij mijn vader in het bedrijf. En daar werd ik, na de grafische LTS, leerlingdrukker. Als zoon van de baas werd ik stevig aangepakt, de eerste maanden mocht ik alleen maar inktblikken leegscheppen.
Er is sinds die tijd veel veranderd, drukwerk is een andere rol gaan spelen. Die ontwikkeling is nog steeds gaande, dat brengt spannende nieuwe mogelijkheden met zich mee. We investeren in nieuwe productiemiddelen, werken met nieuwe materialen, experimenteren daarmee en realiseren wat de klant voor ogen heeft.”
‘Spannende nieuwe
mogelijkheden’
Wat klanten vertellen
Niets is leuker dan met onze klanten meedenken. Als ze niet precies weten wat ze willen, maar even van gedachten willen wisselen. Of als ze ergens mee zitten. Het overkomt ons ook vaak dat ze een vastomlijnd plan hebben en we al pratend ontdekken dat een andere oplossing veel effectiever is of opvallender. Hoe dan ook, het eindproduct is altijd het resultaat van een opbouwende samenwerking.
ZWARTHOUT: HET VERHAAL VAN DE GELASERDE KAFT
MEEGROEIEN
MET ARBONED
BACKWERK: POINT-OF-SALES MATERIALEN
EBBEN PARTNERS: IETS ANDERS VOOR DE FEESTDAGEN
TOP EMPLOYERS:
AWARDS
‘We hebben aan een
half woord genoeg.’