‘Hoe digitaal en drukwerk het beste in elkaar naar boven halen.’

Dunnebier crossmedia

Hoe haal je meer uit je communicatie dan met drukwerk alleen? Hoe haal je meer uit het contact met je klant? Door papier gerichter in te zetten en het samen te laten werken met de verschillende kanalen zoals telefoon, chat, whatsapp, email en alle andere digitale kanalen en socials. Zowel inkomend als uitgaand. Niet apart maar als het nodig is allemaal tegelijk.

Zorg dat je klant blijft plakken. Dat lukt niet met een direct mail, die legt het initiatief bij de ontvanger. Maar wel via het digitale kanaal waar je waardevolle informatie biedt. Informatief, als service of commercieel. Je vraagt naar specifieke data of je doet persoonlijke en gerichte aanbiedingen. Zo blijf je continue in contact, leer je de klant beter kennen en bouw je aan een duurzame relatie. Online of offline, digitaal of tastbaar.

Een blije en loyale klant

  • Met gerichte campagnes
  • Persoonlijke campagnes
  • Dataverrijking
  • Activatie en re-activatie van klanten
  • Waardevolle contactmomenten
  • Gericht inzetten van papier en geschenken
  • Kostenbesparend en goed voor milieu

Met de verbinding tussen verrijkte data en het tastbare en blijvende van drukwerk kun je alle kanten op. Welke? Daar denken wij graag over mee. Niet alleen trouwens, dat doen we met onze partners zodat we altijd up-to-date zijn. Je kunt ze hier ontmoeten.